KUUUL!!!<33

hej år 2011 går jag i 4:ran och ska sjunga i skolans melodifestival där man sjunger låtar som redan finns jag ska va' med  och har redan börjat träna på låten den heter when your gone och när jag tränar sätter jag på låten på spotify och har en text till låten på den här hämsidan:http://www.metrolyrics.com/when-youre-gone-lyrics-avril-lavigne.html. på sidan finns texten där jag sjunger.JAG LÄNGTAR TILL ÅR 2011 FÖR DÅ KOMMER JAG SJUNGA I M-E-L-O-D-I-F-E-S-T-I-V-A-L-E-N-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jag vet också vilken klänning jag ska ha plus att jag vet hur jag ska gå eller göra när jag sjunger ;) !!!jag ÄLSKAR melodifestivalen och det blir roligare när jag är med!!!!!!!
ILOVE LJUNGSBRO

Kommentarer
Postat av: awy

2010-06-14 @ 11:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0