SKOLAVSLUTNINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hej på torsdag så är det skolavslutning i skolan men därimot kommer pappa imorrn för att sova över och sen komma på morgonen och se när jag sjunger sen ska pappa och jag åka direkt till farmor.hon som gör den goda laxen alltså.DEN BÄSTA LAXEN!!!!!!!hennes ugn eller hennes händer är ju typ magiska jag äter hennes lax varje gång jag är där!den är så himla goooooooooooooooooood!hon är MAGISK som gör så god lax!!!!!men nu byter vi samtalsämne.jaa,skolavslutningen kommer bli kul.phu :( skolavslutningen är ett långt ord att skriva!!!!!phu :( !!!
MVH Agnes<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0