KlassKamrater+KlassResa går verkligen IHOP!!!!

hej idag har min klass och 3a åkt på ösköttaresa eller hur det stavas :S ! först åkte vi till rök och tittade på rökstenen,sen åkte vi direkt till omberg........tror jag vänta ska tänka om vi gjorde nåt imellan!!!...................................................inte vad jag minns men vi åkte sen till omberg. där satt jag med nåra andra tjejer i klassen. ellabella/ellis/Ella i klassen som var en av dom jag satt med.iallafall hon hade chokladcola med sig dom verkade skit goda hon bjöd alla på varsin sen var hon snäll och gav mig en till!!!! =) uppskattar det jätte mycket ellabella!!! men precis när vi skulle åka till vadstena så kom jovana med nåra personer.jag visste inte vilka,men när jag såg emelie i min förra klass gå med jojjo så FICK JAG EN CHOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VÅRAN FÖRRA KLASS VAR HHÄÄRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SAMTIDIGT SOM OSS!!!VI TRÄFFADE TILLOCHMED VÅR FRÖKEN!!!jag och jovana gnällde på bussen till vadstena att vi saknade dom!!!när vi precis skulle börja shoopaså träffade vi dom igen!!!dom jag fick mest kontakt med var Isabelle och Valentina!!!sen träffade jag max och gustav också.men vi pratade inte med varann.gustav såg bara lite konstigt på mig som om han tänkte: har jag träffat henne förut?eller så tänkte han: VAD GÖR AGNES HÄR???????men sen när jag och jovana skulle shoopa blevjag besviken.i en halvtimme letade jag efter saker. när det var exakt 4 min kvar tills bussen gick så gick jag in i en affär och köpte en liten söt nalle!!!den kostade bara 35 kr.men jag hade slösat 20 kr på att fånga gossedjur men bara fått tröst pris jag fick en studsboll och en ful ring!!!BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!men eftersom jag bara hade 30 kr så var jovana jätte snäll och gav mig en 5 kr!!!sen åkte vi raka vägen hem.då såg linnea som satt brevid mig i bussen och jag i en monsterbok som kim lånade ut till oss.jag kan börja spy på en buss om jag ser blod.oturligt nog var det mycket blod i den boken!!!(SKIT MYCKET BLOD!!!)men linnea var snäll och tittade före mig på varje blad för att se om blod fanns med på bilden.många fick jag inte se.men jag hade bok med mig också den heter om jag kunde andas eller så hette den djudet av ditt hjärta men skit samma på engelska heter den new moon.jag kom till kapitel 2 bara för att jag inte läste så mycket.men det har vart bästa dagen i mitt liv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0