Måndag=bästa dagen i skolan!!!

idag är det måndag och jag har haft en toppen dag i skolan!måndagar torsdagar och fredagar är bäst!måndagar har min grupp engelska som är skit kul och så har vi slöjd!!!!torsdagar så har vi torsdags kul och fredagen är bra för då har vi bara tre letioner så dagen skäns kort plus att den här veckan ska jag vara veckans berättare på fredag som jag längtat efter jätte länge.när jag har 3 letioner och är veckans berättare blir fredagen extra rolig tycker jag samma sak med torsdag,blir jag veckans berättare då så blir torsdagen extra rolig tycker jag!!!jag har förberett 4 saker och äntligen få berätta med nåt av dom men visst är det svårt att bestämma sig!?jag ska antingen berätta lite extra om min katt Saga eller om när jag var på kålmården eller om min recept bok och säga ett recept eller så ska jag berätta om min hund Otto eller rättat sagt hela familjens hund eller till sist ........oj det var visst 5 saker hehe men till sist så ska jag kanske ska jag ta med en Fransk bok och berätta Franska rim ur boken!!!!
ha så trevligt MVH Agnes!!!!

Kommentarer
Postat av: Hilma

Jag tycker att du ska berätta om din katt Saga

2010-05-24 @ 17:29:02
URL: http://hilmisfilmis.blogg.se/
Postat av: agnes

okeii bra förslag föresten

2010-05-25 @ 13:07:27
URL: http://finagnes
Postat av: Marcin

Jag tycker du ska fortsätta göra så här och skriva lite dagboksinlägg eller berätta om snygga/roliga saker du hittar på nätet, typ roliga sidor eller dina idoler.

2010-05-25 @ 13:51:36
Postat av: Marcin

Eller jaha, jag såg inte att du hade skrivit förslag som man skulle välja mellan. Förlåt. :)

2010-05-25 @ 14:04:27
Postat av: agnes

jaa marcin som jag sa när jag var liten!!!Kan du inte läsa marcin?men då får du ju börja i förskoleklass igen och lära dig att läsa!!!

2010-05-26 @ 18:42:18
URL: http://finagnes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0