Deltagarvecka <333

hej den här veckan i skolan har vi......(trumvirvel)......DELTAGARVECKA! det innebär att elevernas föräldrar får hälsa på oss i skolan den här veckan+att dom får äta mat med oss också om dom säger till min lärare Camilla  först. Antingen kommer Marcin,mamma eller båda två på fredag. jag valde den dagen för då har vi estetiska ämnen. om du undrar så är det mitt favorit ämne i skolan. på estetiska ämnen så:ritar man självporträtt och på självporträttet ska ens namn finnas med stora bokstäver alltså inte så här HEJ,utan liksom stort. men sen så ska man ha sina intressen på bild.små bilder. t.ex. man gillar fotboll,då ritar man en fotboll.man ska också skriva sin födelse dag. så här: 29 juli.med stora bokstäver. sedan ska man ha text till bilden. såhär. Hej.jag heter Agnes och är 10 år och fyller år den 29 juli.jag gillar mina kompisar och min familj. mina intressen är fotboll,sång,dans och djur o s v. nu på estetiska ämnen så andvänder vi "power point" och gör ett bildspel. man delas upp i grupper. min grupp är såklart william.b och astrid. man får ta bilderna själva.sedan andvänder vi alla bildspel till att locka folk att börja på vår underbara skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0