Dikter <3

Kärlek:
Kärlek övervinner allt
sjön är söt och havet är salt
på båten vi sitter
du ser ut att va' bitter
men nej
det är du ej
sedan kysser du mej på kinden
vid dig är jag som binden!
Vänskap:
Välkommen vän till mitt hus
utan för fönstret är vindens sus
på mitt rum ska vi vara
sa du att ditt namn var sara?
Eller var det något annat
mors bil har nu stannat
vill du äta lunch hos mig
annars får du äta hos dig
hejdå min vän
vi ses väl igen...
Ilska:
Åh,varför sa du det där?
Nu jag på smärtan bär!
ska jag skrika eller le?
gud,ska jag be!!!
aldrig i livet..
som om det var givet
ilskan måste bort
då i min hjärna vara torrt
åh vad det skulle vara skönt
då var väl ilskan lönt......
Roligt:
HAHAHA säger min publik
själv är jag tyst som ett lik
sedan fnissar jag åt min historia
då ser jag ängelns Gloria
den skiner över alla
Ängeln åt singoralla
själv säger jag tyst
nu borde jag nyst
men då hände det
jag skriker:en nyckelpiga mig BET!!
då skrattar dom igen
då skrattar mina ben...
KOPIERA GÄRNA!!!

Kommentarer
Postat av: Mattias Lindell

Vad duktig du är!

2011-03-05 @ 21:14:07
Postat av: Acko<3

tack

2011-03-06 @ 13:10:06
URL: http://finagnes
Postat av: Hilma

Snälla Acko kan du vara idag? Va alltså

2011-03-06 @ 14:56:37
Postat av: Hilma

Kan du va idag?

2011-03-06 @ 15:01:47
Postat av: Acko<3

dan är redan borta men nån annan dag

2011-03-24 @ 15:23:55
URL: http://finagnes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0