Fredags-Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!!!

Hej alla som haft en stressig vecka säger "HALLÅ"! - HALLÅ! För det har ju såklart jag haft! Men också en rolig vecka. Jag tycker vi ska gå igenom den nu:
Måndag:Vaknar upp efter en söndag.....Zzzzzz! Göra i ordning inför skolan såklart. Göra frukost,du vet...så vanligt som det kan bli!
Tisdag: Gympa direkt på morgonen innan vi går till bussen. Vi hade Kräftboll,fotboll och konboll fast i början hörde jag fel så jag kallar det "Koboll" Hahahaha!
Onsdag: ----------> (Psst,studiedag och min otursdag)
Torsdag:En...tja....morgon. Först gå till bussen. Åka till skolan i Ljung. Och jag minns inte mycket av min Torsdag!Men vi hade friskvård och pratade om puberteten (Ni vill inte höra)!
Fredag: Estetiska Ämnen där vi målade med vattenfärger och vi skulle vara inspererade av Picassos teckningar. Sedan hade vi rast där vi blev utskälda aven tjurig tant (Luckyloo) som vi kallar henne nu! Sedan mattetimme. Och vår skola har en teknik i matten. när vi behöver hjälp börjar vi måla i en målarbok så arbetsron behålls.Sedan NO. Jag minns ingenting av den timmen!
Tjo

Kommentarer
Postat av: Acko<3

äntligen fredag :)

2011-03-25 @ 20:27:17
URL: http://finagnes
Postat av: Mattias Lindell

Låter som en bra vecka! Mycket minnesluckor dock? Buu för tjuriga tanter. Saknar dig. Kram!

2011-03-26 @ 14:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0