HEEEEEEELP!! :'0

Sorryyyyy!!!alla som läser bloggen än sluta inte please!!!!!!!!jag är sååå ledsen har baratyp inte orkat! och på grund av mitt o-ork har jag tappat flera läsare och glömt hur kul det var...:(
Här idag ska jag en gång om dan' om jag skriva i min blogg!! :I hihi
men nu gillar jag andra saker.. ett till sånt om-mig-skrift...
Som ni vet heter jag agnes(gärna kallad acko)
jag äääälskar att sjunga och kanske iblan dansa.jag gillar också fotboll och har vunnit guldmedalj i badminton.jag vill lära mig 3 sporter innan 6.an. dom ska vara.. badminton..check...fotboll...check..och skateboard...inte check...jag drömmer om en karriär inom sångerska eller servitrice på en bar.
Tack för mig !!! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0